Warszawa, ul. Kasprowicza 119a/121 (Bielany)

Nasz zespół

Psycholog, psychoterapeuta

Katarzyna Izdebska

Jestem psychologiem, psychoterapeutą. Zajmuję się poradnictwem psychologicznym, psychoterapią, diagnozą oraz konsultacją psychologiczną. Pracuję pod stałą superwizją, a swoje kwalifikacje podnoszę w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie. Moje zainteresowania zawodowe obejmują psychoterapię DDD, pracę z rodzinami w kryzysie oraz z pacjentami cierpiącymi z powodu depresji.

W 2010 roku ukończyłam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, na kierunku Społeczna Psychologia Kliniczna. Udało mi się ukończyć specjalizacje, jakimi są psychoterapia, postępowanie z pacjentem chorym psychicznie oraz psychologię w obszarze medycyny. Od 2011 do 2015 roku uczęszczałam do Profesjonalnej Szkoły Psychoterapii, czyli na studia podyplomowe kształcące psychoterapeutów nurtu integracyjnego

Na moje doświadczenie składa się staż w „Centrum SENS” w 2007 roku, czy też  wolontariat w Ośrodku dla uchodźców w Warszawie na stanowisku: psycholog w 2009. Od 2009 do 2010 roku prowadziłam badania nad seksualnością osób chorujących na schizofrenię. Następnie również w tym roku odbywałam staż na Oddziale Diagnostycznym 1 I Kliniki Psychiatrycznej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie – stanowisko: psycholog oddziałowy

Od 2011 do 2012 zajmowałam stanowisko psychologa w Uzdrowisku Konstancin- Zdrój sp. z o.o. w Szpitalu Rehabilitacji Kardiologicznej. Co więcej, od 2013 pracuję w Ośrodku Psychoterapii Ogród (kliniczna placówka Instytutu Psychologii Zdrowia PTP).

Prywatnie jestem matką dwójki dzieci. W wolnym czasie czytam, spaceruję i oglądam dobre filmy.

Psycholog, psychoterapeuta

Katarzyna Sereda-Kawka

Jestem absolwentką studiów psychologicznych o specjalności psychologia kliniczna i psychoterapia. Obecnie jestem w procesie certyfikacji psychoterapeutycznej w Centrum CBT w Warszawie, posiadającego rekomendację Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Ponadto ukończyłam kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), a swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym z wykorzystaniem elementów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Wraz z pacjentem szukamy powiązań pomiędzy jego myślami, emocjami i czynami. Wspólnie ustalamy najlepszą dla danej osoby ścieżkę, ponieważ to pacjent jest ekspertem w dziedzinie własnego życia. W trakcie terapii dążymy do uzyskania satysfakcji z funkcjonowania wolnego od lęku, frustracji, napięcia i smutku.

Swoją pomoc kieruję do osób dorosłych, ale również do dzieci, młodzieży oraz rodziców mających trudności wychowawcze ze swoimi pociechami. Pomagam osobom cierpiącym z powodu zaburzeń lekowych, obniżonego nastroju, zaburzeń depresyjnych, braku samoakceptacji lub mającymi trudność z obniżoną samooceną. Niosę pomoc tym, którzy znajdują się w trudnej sytuacji życiowej, w obliczu rozpadu związku, choroby czy żałoby po stracie bliskiej osoby.

Psycholog, pedagog, instruktor ceramiki

Magdalena Gmurczyk

Ukończyłam studia pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz studia psychologiczne na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej - specjalność psychologia zdrowia i psychoterapia. Jestem również absolwentką dwóch modułów Szkoły Konsultacji dla Psychologów A. Stein i M. Stańczyk oraz szkoleń z zakresu Rodzicielstwa Bliskości.

Moje obecne zainteresowania krążą wokół wykorzystania podejścia Mindfulness oraz jogi w pracy z dziećmi, w związku z tym cały czas poszerzam wiedzę w tym obszarze biorąc udział w szkoleniach oraz webinarach.

Pierwsze doświadczenia w pracy zdobywałam w pracowni psychologiczno-pedagogicznej, szkole podstawowej oraz jako opiekun półkolonijny.

Od kilku lat zajmuję się prowadzeniem zajęć z ceramiki dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Uwielbiam wspierać dziecięcą kreatywność oraz potrzebę autonomii. W pracy z dziećmi bliskie jest mi podejście oparte na budowaniu relacji, poszanowaniu granic i potrzeb. Doświadczenia z połączenia mojej pracy i zainteresowań zaowocowały stworzeniem przeze mnie warsztatów Trening Mindfulness dla dzieci z elementami zabaw sensorycznych oraz jogi.

Moim celem jest przekazanie dzieciom łagodnych technik uważności, które będą pomocne przy problemach z koncentracją, a jednocześnie będą skutecznymi narzędziami radzenia sobie z trudnymi emocjami oraz ze stresem. Prywatnie lubię spędzać czas blisko natury razem z moimi dwiema córeczkami oraz mężem. Uwielbiam jazdę MTB, kolarstwo szutrowe oraz lepienie z gliny. Praktykuję uważność każdego dnia poprzez medytacje, ćwiczenia jogi i spacery w lesie.

Psycholog

Anita Plichta

Jestem psychologiem ukierunkowanym na wspomaganie wszechstronnego rozwoju emocjonalnego, społecznego i edukacyjnego dzieci i młodzieży.

W pracy ważne jest dla mnie nawiązanie relacji opartej na zaufaniu. Bliskie mi są techniki uważności i relaksacji redukujące stres i napięcie. Wspieram podopiecznych w radzeniu sobie ze zmianą, w poszukiwaniu rozwiązań i zwiększaniu zasobów. Uczę komunikacji społecznej oraz samoregulacji emocjonalnej. Chętnie korzystam z kart metaforycznych, książek i gier. Techniki i metody pracy dopasowuje do aktualnych potrzeb, zainteresowań i wieku dziecka.

Ukończyłam studia psychologiczne o specjalności klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Doradztwo zawodowe z mentoringiem spersonalizowanym w PJATK. Odbyłam szkolenie z praktyki Dialogu Motywującego PTDM.

Swoje doświadczenie zawodowe nabyłam w Poradni Psychologicznej oraz jako wolontariusz w Stowarzyszeniu Widzących Więcej działających na rzecz osób z syndromem DDA/DDD oraz ofiar przemocy. Odbyłam staże z prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Na co dzień pracuje również w szkole społecznej jako psycholog i mentor. Swoje doświadczenie zawodowe doskonale dzięki uczestniczeniu w webinarach i szkoleniach, a swoją pracę poddaję superwizji.

Psycholog, seksuolog

Luiza Tetkowska

Nazywam się Luiza Tetkowska i jestem psychologiem, seksuologiem specjalizującym się w obszarze zdrowia psychicznego i dobrostanu emocjonalnego. Jestem absolwentką psychologii o specjalności klinicznej i zdrowia Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz seksuologii klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyłam kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Obecnie uczę się w 4-letniej Szkole Psychoterapii Dialog w nurcie integracyjnym, atestowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, z uwzględnieniem systemowej terapii rodzin oraz pracy z dziećmi i młodzieżą. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP) i należę do Sekcji Naukowej Terapii Rodzin.

Praktykę terapeutyczną odbywałam w integracyjnym przedszkolu, gdzie wspierałam dzieci ze spektrum autyzmu. Przygotowywałam terapię dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności, w tym zespołem autyzmu dziecięcego i atypowego oraz zespołem Aspergera. Swoje doświadczenie poszerzałam także w Poradni Zdrowia Psychicznego oraz Poradni Psychologicznej.

Moją pasją i głównym obszarem zainteresowań jest praca z dziećmi i ich rodzicami, pomagając im w osiąganiu zdrowego rozwoju emocjonalnego i społecznego. Stawiam na indywidualne podejście do każdego dziecka, uwzględniając jego unikalne potrzeby, umiejętności i osobowość. Wykorzystuję różnorodne techniki terapeutyczne, takie jak terapia zabawą, arteterapia, rozmowy i gry, dostosowując je do wieku i rozwoju dziecka.

Zainteresowanie sferą seksualności i intymności skierowały mnie na drogę dalszego rozwoju jako seksuologa klinicznego. W pracy z seksualnością pomagam w eksploracji, zrozumieniu i rozwoju życia seksualnego, tworząc przy tym bezpieczne i empatyczne środowisko. Kładę nacisk na holistyczne podejście do zdrowia seksualnego, uwzględniając zarówno aspekty fizyczne, jak i emocjonalne. Podczas spotkań zapewniam bezpieczną przestrzeń, w której możesz swobodnie wyrazić swoje obawy, pytania i cele dotyczące zdrowia seksualnego. Wspieram społeczność LGBTQIA+.

Aleksandra Czarnecka

Psycholog, psychoterapeuta

Aleksandra Czarnecka

Jestem absolwentką studiów socjologicznych na Uniwersytecie Warszawskim, jednak to z psychologią związałam swój rozwój zawodowy, uzyskując tytuł magistra ze specjalnością Psychologia kliniczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej.  Aktualnie realizuję całościowy pięcioletni kurs psychoterapeutyczny, który przygotowuje do pracy z klientem indywidualnym jak i z parami oraz rodzinami. Należę do Polskiego Związku Psychiatrycznego i pracuję pod stałą superwizją. W pracy z klientem bliskie jest mi podejście psychodynamiczne a także rozumienie systemowe.

Odbyłam liczne szkolenia i staże m.in. w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Instytucie Matki i Dziecka, Fundacji ECHO. Uczestniczyłam w Szkole konsultacji w podejściu rodzicielstwa bliskości.

Od 2017 roku pracuję w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, gdzie jestem terapeutą na Oddziale Dziennym dla Dzieci i Młodzieży oraz terapeutą grupowym w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym. Pracuję z dziećmi i młodzieżą a także pomagam rodzicom w trudnościach wychowawczych. Mam bogate doświadczenie w przeprowadzaniu procesów diagnostycznych. Od kilku lat jestem też psychologiem w placówce oświatowej, gdzie wspieram zarówno dzieci i rodziców jak i kadrę pedagogiczną.

W prywatnej praktyce wspieram osoby mierzące się m.in. z zaburzeniami nastroju, nadmiernym stresem, trudnościami w relacjach. Pomagam w przezwyciężaniu kryzysów ale też zachęcam do kontaktu osoby, które pragną lepiej rozumieć siebie i swoje funkcjonowanie. 

Do gabinetu w Centrum Bliskość zapraszam młodzież jak i osoby dorosłe oraz pary/rodziny. W pracy z klientem niezwykle ważna jest dla mnie relacja terapeutyczna oraz atmosfera zaufania i poczucie bezpieczeństwa.

Psycholog

Agata Homan-Kudełko

Jestem absolwentką studiów psychologicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych o specjalności Terapia Rodzin i Par oraz szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym: Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży.

W swojej pracy skupiam się głównie na pomocy psychologicznej dzieciom i ich rodzicom, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji rozstania czy rozwodu rodziców.

Swoje doświadczenie zawodowe poszerzałam pracując na stanowisku psychologa w jednym z warszawskich przedszkoli. Jestem certyfikowaną trenerką TUS oraz dyplomowaną muzykoterapeutką Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Ukończyłam liczne szkolenia, m.in.: „Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi”, „Terapia dzieci z zaparciami nawykowymi i moczeniem”, „Psychorysunek w pracy terapeutycznej”, „Karty metaforyczne w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą”, „Trening mindfulness w pracy z dziećmi i młodzieżą”, oraz staż w Ośrodku Wczesnej Interwencji przy ul.Pilickiej w Warszawie.

Prywatnie jestem mamą pięciorga dzieci, co z pewnością stanowi dużą wartość w kontekście obszaru pomocy psychologicznej, w którym się specjalizuję.

Psycholog, arteterapeuta

Karolina Sobolewska

Jednolite studia magisterskie z psychologii o specjalności klinicznej i psychoterapeutycznej ukończyłam na AEH w Warszawie z oceną celującą i wyróżnieniem. 

Jako synergolog dodatkowo specjalizuję się w analizie mowy ciała i emocji, co przekładam na działanie terapeutyczne. 

Z pierwszego wykształcenia jestem plastykiem, artystką, a także byłą zawodniczką sportowego tańca towarzyskiego. Swoją wiedzę i doświadczenie łączę jako arteterapeutka. Aktualnie jestem w trakcie studiów podyplomowych: arteterapia kliniczna z elementami terapii pedagogicznej na APS w Warszawie. 

Od kilku lat praktykuję rozwój holistyczny i mindfulness - i szkolę się z wielu jego dziedzin i metod. 

Od siedmiu lat prowadzę zajęcia oraz warsztaty dla dzieci i dorosłych, a od roku - cykliczne warsztaty arteterapeutyczne, tańca i ruchu intuicyjnego oraz sesje indywidualne. 

Wspieram klientki i klientów w budowaniu relacji z samą/samym sobą i swoim ciałem, w regulacji emocji, w ekspresji swoich przeżyć i zrozumieniu ich dynamiki, a także te osoby, które szukają ciekawej drogi do samopoznania i rozwoju osobistego.

Pomagam spotkać się ze samą/samym sobą w delikatności, braku oceny - by dążyć do wewnętrznej spójności i samomiłości.

W arteterapii przez sztuki wizualne zgłębiamy ważne dla nas tematy przedstawiając je w sposób wizualny, dzięki czemu uzewnętrzniamy związane z nimi (często zablokowane) emocje i nabieramy w stosunku do tych tematów nowej perspektywy. 

Mamy też szansę zaopiekować się sobą w danej sytuacji z pomocą specjalisty, który ułatwi zwerbalizowanie doświadczeń. 

W atmosferze wsparcia, odpowiedniej narracji i braku oceny uczymy się doświadczać samoakceptacji i samomiłości.

W terapii tańcem i ruchem - ruch improwizowany pozwala skontaktować się z ciałem, swoimi emocjami i potrzebami. Otwiera na doświadczanie i rozumienie emocji w formie fizycznej, co ułatwia ich regulowanie. Pomaga nawiązać ciepłą relację z sobą samą/samym. 

Ten rodzaj arteterapii wspiera samoekspresję oraz samoakceptację, pozwala doświadczać tematu relacji, komunikacji, granic, emocji, improwizacji i innych.

Dodatkowo różne formy arteterapii otwierają na doświadczanie kreatywności i twórczego myślenia, którego owoce zbieramy w codziennym życiu.

Psycholog, pedagog

Oliwia Jachacy

Jestem absolwentką psychologii społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Obecnie uczestniczę w szkoleniu z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. Od 2022 roku pracuję jako psycholog w szkołach podstawowych. Doświadczenie zawodowe zdobywałam również w przedszkolu, gdzie udzielałam wsparcia psychologicznego najmłodszym i ich rodzicom.

Praca z dziećmi i młodzieżą przynosi mi ogromną satysfakcję i angażuję się w nią w pełni. Wierzę, że za nieakceptowalnym społecznie zachowaniem często kryje się zagubienie, brak wyregulowanych emocji lub brak wiary w siebie. Moim głównym celem jest zapewnienie pacjentom bezpiecznej przestrzeni, w której, w atmosferze akceptacji i zrozumienia, możemy nawiązać relację niezbędną do udanej współpracy. Jako psycholog zawsze kieruję się dobrem pacjenta.

W przyszłości planuję dalszy rozwój w zakresie psychologii dziecięcej oraz psychoterapii.

Wyślij wiadomość

Opisz nam swój problem

Opisz nam swój problem, a my postaramy się, pomóc najlepiej jak możemy. Możesz także umówić się na wizytę online.

Umów się online

    Imię i nazwisko*

    Adres email lub numer telefonu*